«Des de l’AFA Jesús María Sant Andreu volem agrair a La Comtal l’excel·lent servei i la qualitat del menjar. Les famílies han quedat encantades; els plats han estat molt ben valorats, i la relació qualitat-preu ens ha semblat molt adequada. Sens dubte, ha estat una molt bona experiència i estem segurs que tornarem a repetir amb vosaltres en futures ocasions. Moltes gràcies per tot!»